Liity mukaan jo tänään!

Tule mukaan taiteilija tai taiteesta kiinnostunut,  jäsenhakemus sivun alareunassa!

Yhteisöllisyys

• Laaja taideyhteisö, johon pääset mukaan.
  • Uusimmat tiedot mitä Nurmijärven taiteen suhteen tapahtuu.
  • Taideyhdistyksen tiloista löytyy juttuseuraa ja ystäviä.

Kurssit ja tapahtumat

• Jäsenet pääsevät nauttimaan yhteisistä taidenäyttelyistä, kursseista sekä tapahtumista.
  • Nurmijärven Taideyhdistyksen jäsenenä saat taiteesi huomattavasti paremmin esille.

Rahanarvoisia jäsenetuja

• Jäsenemme saavat runsaasti etuja ja alennuksia eri yrityksiltä. Voit katsoa ne alempaa!

Alennuksia ja etuja saatavilla jäsenillemme:

• Wanhan Villan Taide, Hyvinkää -20 %  normaalihintaisista taiteilijatarvikkeista (ei nettotuotteista).-15% kehystystöistä ja kehystystarvikkeista. -20%- - 30% näyttelykehystyksestä.
  • Kehyspaja ketjun liikkeet -15% normaalihintaisista kehyksistä ja taidetarvikkeista.
  • Espoon Kehys ja Lasi, Espoo -10% - -15% normaalihintaisista taidetarvikkeista (ei nettotuotteista). - 15% kehystystöistä ja kehystystarvikkeista, n. -20% näyttelykehystyksestä.
  • Farbe, Helsinki -20% normaalihinnoista (ei nettotuotteista).
  • Taidemaalariliiton tarvikevälitys, Helsinki -20% normaalihinnoista (ei nettotuotteista).
  • Tempera, Helsinki -10/-15/ tai -20% normaalihintaisista taiteilijatarvikkeista (ei nettikauppa, eikä nettotuote).
  • Murtomiehet murtohälytin asennuksen yhteydessä SELKO teksti viestipalvelu vuodeksi veloituksetta, ei avausmaksua.
  • Tarinakoru, Nurmijärvi design -15% oman malliston koruista.
  • Klaukkalan kehys ja lasi, Nurmijärvi -10% kehykset ja kehystystyöt.
  • Nurmijärven Kirja / Paikalliset palvelut ry, Nurmijärvi -15% kaikista tuotteista.
  • Arteljee Oy, Lönnrotinkatu 23, Helsinki, -10% harrastelija (ei tee taidetta päätyökseen) ja -20% ammattilainen (y-tunnuksellinen) normaalihintaisista tuotteista. Lisätieto: Yritys suosittelee ammattilaisia rekisteröitymään verkkosivujen etusivun ylälaidalla olevasta kohdasta ammattilaiset/koulut https://arteljee.fi/ammattilaiset-koulut/ . Tähän rekisteröimiseen vaaditaan y-tunnus. Kun rekisteröinti on hyväksytty, tulee verkkokaupan kautta automaattisesti ammattilaisen alennus.
  • Kerasil Oy, Keramiikkakeskus Septaria, Nurmijärvi -5 % :n alennuksen kaikista normaalihintaisista tuotteista. Alennus on voimassa toistaiseksi. (Ilvestie 6, 01900 Nurmijjärvi)

HUOM. Alennuksiin ja etuihin voi tulla muutoksia vuosien varrella ja pyrimme päivittämään ne tuoreimpiin tietoihin. Aina kuitenkaan näin ei ole. Voit tarkistaa onko etu edelleen voimassa hallitukselta taideyhdistys.nurmijarvi@gmail.com.

Haluan liittyä Nurmijärven Taideyhdistyksen jäseneksi

HUOM. Jos haluat mieluummin toimittaa meille jäsenhakemuksesi kirjallisesti, voit tulostaa jäsenhakemuksen alhaalla olevasta linkistä. Suosimme kuitenkin pääsääntöisesti verkossa täytettävää lomaketta.

Yhdistyksen säännöt 2017 alkaen Lataa tästä