TAIDELAINAAMOTOIMINTA
Taidelainaamo facebookkiin

NURMIJÄRVEN TAIDEYHDISTYKSEN TAIDELAINAAMO

Taidelainaamotoimintamme alkaa jälleen! Toimintamme on nyt siirtynyt nettiin facebooksivujemme yhteyteen. Olemme innoissamme uuden sähköisen taidelainaamotoiminnan aloittamisesta ja toivottavasti mahdollisimman moni haluaa lähteä mukaan tähän tomintaan. Jos jollakin on edelleen voimassaoleva taidelainaamosopimus, tulee tämä uudistaa, sillä ehtoihin on tullut luonnostaan muutoksia ja tarkennuksia lainaamotoiminnan muututtua. Miten käytännössä? Taiteilija täyttää sekä allekirjoittaa teoskohtaisen sopimuksen ja lähettää tämän joko postitse osoitteeseen Punamullantie 12, tai sähköisesti allekirjoitettuna suoraan taideyhdistyksen lainaamovastaavalle:

mniiranen2607@gmail.com. Sopimuksessa voi määritellä taiteilija itse teokselleen hinnan ja kuukausivuokran. Opastusta tähän voi kysyä lainaamovastaavalta. Tämän jälkeen sopimusta koskevasta teoksesta taiteilija toimittaa kuvan sähköisessä muodossa (mielellään .jpg) Kuvan olisi hyvä olla sellainen, että teos esiintyy mahdollisimman hyvin kyseisessä kuvassa. Kuvassa ei tule näkyä muuta kuin itse teos kokonaisuudessaan. Kuvat toimitetaan samaan osoitteeseen kuin sopimuskin eli lainaamovastaavalle: m niiranen2607@gmail.com . Taideyhdistys pidättää oikeuden muokata kuvaa teoksen eduksi. Taiteilijan yhteystietoja ei tule näkyville suoraan facebook-sivuille, vaan mikäli asiakas kiinnostuu teoksesta ottaa hän yhteyden lainaamovastaavaan. Lainaamosopimuksessa on kohta, jossa annetaan lupa taiteilijan yhteystietojen luovuttamiseen potentiaaliselle asiakkaalle. Tämä sen takia, että taiteilija itse huolehtii teoksen näytöstä ja luovutuksesta ostajalle. Vuokraus/ostosopimuksesta huolehtii taideyhdistyksen edustaja taiteilija täyttämän ja allekirjoittaman teossopimuksen mukaisesti. Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat teoksesi näkyville sähköiseen taidelainaamoon ota rohkeasti yhteyttä!

Ystävällisesti,

Niiranen Mirva 0466120514