HAE MUKAAN!

Nuorisojäseneksi

HYVÄ NUORI!

Nurmijärven Taideyhdistys ry tarjoaa hallitusroolia alle 18-vuotiaille taiteentekijöille  ♥

- HAE MUKAAN!-

Nurmijärven Taideyhdistys ry osallistui kesällä 2022 Suureen Maalaustapahtumaan, jossa tehtiin myös näyttäviä vartalomaalauksia. Malli: Oskari Ropponen, Taiteilija: Tuula Ropponen, Kuva: Nurmijärven Taideyhdistys ry (2022).

Nurmijärven Taideyhdistys ry hakee uuden linjauksensa mukaisesti hallituksen riveihin nuorisojäseniä, tarjoten täten mahdollisuutta päästä vaikuttamaan paikalliseen taide- ja kulttuuritoimintaan nuorten näkökulmia- sekä toiveita tukien.

Turvallinen- ja kannustava ympäristö taidetoiminnan keskiössä haluaa korostaa alle 18-vuotiaiden nuorten taiteen- ja itseilmaisun näkyvyyttä sekä asemaa, jolla olisi merkittävää painoarvoa yhdistyksen taidetapahtumien suunnitteluissa. Lisäksi vaikuttaja-asema paikallisessa yhdistystoiminnassa voi avata muitakin mahdollisuuksia nuorisojäsenelle itselleen, esimerkiksi erilaisia tulevaisuuden opintoja- ja urapolkuja ajatellen.

Nurmijärven Taideyhdistys ry on vuonna 1979 perustettu yhdistys, joka tarjoaa jäsenilleen ja muille kiinnostuneille monipuolista ja kehittyvää kulttuuritoimintaa. Yhdistyksen tarkoituksena on tukea kulttuuriarvoja tarjoamalla erilaisia kulttuuripalveluja, harrastustoimintaa, verkostoitumista sekä kannustaa omaehtoisen luovan tekemisen pariin. Yhdistyksen uusi istuva hallitus toi esille kevään 2023 vuosikokouksessa linjauksen, joka huomioisi myös nuoret taiteentekijät, tuoden heidänkin äänensä myös kuuluviin osana hallitusta.

Nuorisojäsenyys hallituksessa edellyttää ennen kaikkea kiinnostusta taiteeseen, tai taiteen tuottamiseen. Aiempaa kokemusta taidenäyttelyihin osallistumisesta ei vaadita.

Mikäli koet taide- ja kulttuuritoiminnan olevan lähellä sydäntäsi, näin haet mukaan:

Lähetä hakemus sähköpostitse osoitteeseen taideyhdistys.nurmijarvi@gmail.com, ja kerro omin sanoin miksi haluaisit liittyä Nurmijärven taideyhdistyksen nuorisojäseneksi. Voit myös liittää mukaan mahdollisia viitteitä omasta suhteestasi taiteeseen. Ilmoita myös hakemuksessa nimesi, ikäsi ja toimiva sähköpostiosoitteesi.

Nurmijärven Taideyhdistys ry käsittelee kaikki hakemukset, ja uusille nuorisojäsenille ilmoitetaan valinnasta sähköpostitse. Uudet valitut nuorisojäsenet virallistetaan yhdistyksen seuraavassa vuosikokouksessa maaliskuussa 2024.

Voit myös seurata Nurmijärven taideyhdistystä Instagramissa @nurmijarven_taideyhdistys & Facebookissa Nurmijärven taideyhdistys.

Tarvittaessa mahdolliset lisätiedot:

Sähköposti: taideyhdistys.nurmijarvi@gmail.com